Mycket på gång!

Det här med bloggandet verkar inte riktigt vara min grej, förstår inte hur man orkade skriva varenda dag när man var 14 bast..
Hur som helst så är det massvis som händer just nu, en del som jag kan berätta om och en del som jag inte kan berätta om.
Min vecka har bestått av Inspelning med en grym producent i Sigtuna, middag på Globen hotell samt svenska idrottsgalan, country och Bossanova clinic i skolan, jobb, planering inför kommande projekt, mysdagar med vänner osv.
Igår bokades det även äntligen en utlandsresa med mina fina vänner!
Fina Emmy på middagen innan idrottsgalan!
Fick platser precis bakom alla kändisborden!
Nu ska jag iväg och träffa en fin vän och sedan bär det av till Stockholm för rep, låtskriveri samt tjejkväll!
Ta hand om er!
/Mariah

Kommentarer
Postat av: martina

thanks darling! det gick fantastiskt bra men vi vann tyvärr inte! men jag är lika glad ändå :D ses imorgon och vi måste stätta datum för vår tjejkväll! kramar i mängder!

2012-03-18 @ 12:31:56
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0