2012!

Och så kliver vi in i ett nytt år.
Ett nytt år med nya möjligheter. Den tiden då det förmodligen ges flest löften och som en del a av dem bryts lika fort.
Jag tror inte att det handlar om att ge löften, jag tror att det handlar om att sätta mål, så det är vad jag har gjort. Jag satte mig ner och skrev ner allt jag kunde komma på, rimliga som orimliga mål, för jag tror på att det är viktigt att låta sig själv tro och hoppas att man kan uppnå något man vill.
Jag tönker dock inte skriva ner dessa, förutom det viktigaste målet, som jag tycker att vi allihopa ska tänka på, nämligen: Ta vara på era nära och kära, visa er uppskattning - för mig är min familj och mina vänner det absolut viktigaste i mitt liv!
Jag avslutar med ett så fint ordspråk jag hörde för ett tag sedan. "Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev i nuet"!
/Mariah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0