Uppladdning!

Idag blev jag hemma från skolan då min hals och röst inte mår bra och jag i helhet känner mig hängig!
Så min fina mamma har köpt hem alla möjliga kurer som jag försöker få i mig. Honungsvatten med ingefära och citron, lenande halstabletter, smärtstillande halstabletter, nässpray osv.
Dessutom fick jag igår massor av toppen råd från fina lärare igår. Bland annat införskaffade jag mig en "inhaltor" som jag ska sitta och andas in varm ånga 4x20 min per dag.
Inte jätte intressant för er kanske men om det är någon som också har problem med halsen så kanske ni nu fick något bra tips! :)
Imorgon är det alltså dags för semifinal i den rikstäckande sångtävlingen Popkorn!
Det börjar kl. 15.00 i Kungsträdgården i Stockholm, så för er som har möjlighet så rekommenderar jag verkligen att åka dit. Det är 17 stycken otroligt talangfulla ungdomar från hela Sverige som kommer att delta!
/Maria

Kommentarer
Postat av: tove

åh fina maria! vill verkligen komma och titta, hade varit så himla roligt.. :(

2011-09-15 @ 18:02:05
URL: http://toveforsberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

mariisen då! Krya på dig! <3

2011-09-15 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0