Semifinal i Popkorn 2011!

Hemma igen efter en fullspäckad dag i Stockholm. 
Det blev tyvärr ingen finalplats för mig men jag är nöjd med att min röst höll och min insats i sin helhet och det är det som spelar någon roll för mig.
Grattis till de otroligt talangfulla finalisterna, vilken final det blir!
Måste även tillägga att det verkligen var kanonbra kvalitet på ljud idag. Det spelar verkligen stor roll när man sjunger om det är bra eller dåligt ljud.
Stora delar av dagen spenderades med fina Ella och Anna, underbara människor!
Felicia Vårnäs, Annamia, Charlie och Malin, fina människor!!
(Bilden lånad från Lingman o co!)
Det var 2 stycken semifinaler med 8 tävlande i varje! Detta var semifinal nummer 1. 
Från vänster: Annamia Fast, Linnéa Grönberg, George Shaid, Towa Öhlén, Jonna Torstensson, Mikaela Loord Nilsson, Ella Sandberg, Julie Yu, Omar Rudberg.
Semifinal 2! (Bilden lånad från Lingman och co)
Från vänster ser ni: Annamia Fast, mig, Robin Sundman, Olivia Aas, Felicia Vårnäs, Charlie Ebert, Wiktoria Johansson, Zandra Gidlöf, Alice Mattson.
Här ser ni då alla duktiga finalister, håll ögonen öppna efter dessa i framtiden!
Tack till alla duktiga och snälla människor som gjorde min dag men främst ett stort tack till min fina familj och till de vänner som var på plats och hejade på mig, det gör mig så glad! 

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0