Roliga gig!

Hejsan!
Några veckor har gått sedan mitt senaste blogginlägg och jag tänkte uppdatera vad som hänt sedan dess.
Jag har börjat samarbeta med mycket talangfulla människor i Sigtuna och har hitills fått 2 kanonlåtar att jobba med.
Förra veckan gjorde jag två gig med dem, ett i Märsta och ett i Steninge. Det sista var Allsång på Steninge slott tillsammans med bl.a. Gabriel Forss, Andreas Weise, en kanonkör och Dreampack (som det nya projektet jag jobbar med kallas).
En mycket rolig och häftig upplevelse.
Gabriel Forss, duktiga tjejer från Dreampack, jag och Andreas Weise!
Idag väntar en heldag med rep i Sigtuna och sedan tillbaka till Uppsala för att sjunga på Kulturnatten. Klockan 20.45 i Musikens hus för er som tycker det låter intressant.
Imorgon är det Allsång på Steninge slott med Gabriel Forss och denna vecka även Hannah Graaf, kul!
Slutligen, ett tack till er som kollar in här varenda dag för att se om jag skrivit trots att jag är en sådan dålig bloggare! Kram på er!
/Mariah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0