Fartfylld helg!

Gårdagen spenderades först med Jennifer och min fina Gudson Lukas. Vi gick och kollade på djur och hann till och med med en fika, mys!
På kvällen åkte jag ner på stan och mötte upp mina fina och saknade vänner. Mat och bio och massor av prat stod som vanligt på schemat!
Nu är jag i full gång med att packa inför dagens kryssning. Jag och Mamma bestämde oss för att följa med på finalen av Popkorn som denna gången går ombord på Birka. Den kommer bli grym så den vill man inte missa.
Hoppas ni får en toppen Söndag!
Ps. Nästa vecka kommer bli jätte spännande då jag ska göra något som är helt nytt för mig tors-sön! Läs mer i veckan så får ni se :)
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0