"Så jag gjorde som de andra och skrev en sång, om det som de andra 90% handlade om"

Hallå där!
Gårdagens uppspel blev kanon, ska försöka få in inspelningen sedan om jag får det att fungera, (läs troligtvis inte.)
Denna dagen har bestått av nationella prov och genrep till morgondagens EOS- festival. Att jag sedan på något vis göra illa ryggen på gårdagens löprunda är ingenting vi fördjupar oss i för detta är ju som sagt en POSITIV BLOGG. ;)
Annars så säger rubriken på detta inlägg det mesta, eller så säger den ingenting alls. Det är helt upp till betraktaren.
Nu tror jag att det blir en sådan där kväll med bra musik, en bra bok och kanske någon timme mer av gitarrspelande. Det vill säga en kväll som passar mig alldeles ypperligt en dag som denna.
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0