Att skriva, eller att inte skriva, det är frågan!

"Att vara, eller att inte vara" sa Hamlet!
Själv ställer jag mig en liknande fråga, att blogga eller att inte blogga?
Det som egentligen får mig att tveka är att det känns så utlämnande. Det är en sådan hårfin linje mellan att skriva allmänt och att plötsligt vara för personlig. Jag vill inte uppnå det sista. Om jag ska blogga så vill jag att det ska vara en glad blogg som jag sedan kan kolla tillbaka på när jag blir äldre och känna mig nöjd över att ha skrivit.
Varför, och vad jag ska skriva i min blogg är något som jag just nu lämnar osagt. Mest för att jag inte vet men även för att jag är medveten om att även denna bloggperiod precis som alla mina andra kanske helt plötsligt tar slut.
Idag väntar två lektioner och sedan ett uppspel som jag sätt fram emot länge. Det är nämligen så att några av 1:orna på Rytmus singer/songwriter linje har skrivit väldigt bra låtar som vi nu i grupper ska få äran att få framföra inför publik. Det är även det sista officiella framträdandet i 1:an.
/Maria

Kommentarer
Postat av: tove

håller med dig, ena stunden känns det inte alls rätt att blogga och skriva om sitt liv - vem som helst kan ju sitta och döma en. men vafan nu går jag all in och skriver på ett lite mer oseriöst sätt ist haha :)

jag tycker iaf att du ska bloggaaaa din fining!! PUSS

2011-05-23 @ 19:04:23
URL: http://toveforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0