You make me smile!


Har haft ett toppen dygn med underbara människor! Det hann gås på Cirkus, äta god mat, prata en massa om gamla minnen, åka Ekerölinjen och massor av annat! Tack till er som var med, hoppas ni vet hur fina människor ni är!!!
Nu på kvällen gav jag mig ut på en 8 km "powerwalk", hur härligt som helst. Börjar lära mig hitta lite i Uppsala nu, fin stad!
Resten av kvällen och även nu så jobbas det för fulla gubbar med Artistskolan. Nu är det massor av sammanställningar och sådant som jag vill få klart.
Jätte roligt att det visats ett sådant stort intresse för den, det gör mig hur glad som helst! Däremot är det inte lika kul att meddela vissa barn att det är slut på platser. Den äldre gruppen är proppfull + ett par stycken som står som reserver i kö och den yngre finns det 1 plats kvar i. Galet!
Jag vet att många anser att en blogg utan bilder inte riktigt är någon blogg, men jag glömde helt bort att ta några som helst kort och det känns inte riktigt helt OK att bara lägga upp bilder på sig själv hela tiden kanske! Ska försöka bättra mig imorgon! :)
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0