Skolavslutning och mysdag med världens bästa mamma!

Idag var det då dags för dagen som så länge verkat så långt bort. Sen helt plötsligt var den där och nu väntar ett långt sommarlov.
Kollade på skolans studenter och trodde jag skulle känna mig avundsjuk, men faktum är att jag känner mig inte alls redo för att gå ut skolan än. Rytmus ger så otroligt mycket. Så till alla er som vill hålla på med musik, sök Rytmus!
Efter en varm tripp fram och tillbaka till huvudstaden så tog jag bussen ut till stugan där jag spenderade dagen med mami! Vi hade en väldigt mysig dag med solandes och massa prat, härligt!
Nu på kvällen har jag unnat mig massor av gott för att fira in lovet ordentligt ;)
/Maria

Kommentarer
Postat av: tove

åh, verkar hur mys som helst! imorrn blir det kalasbra också, får vi hoppas :) SOMMAR!

2011-06-09 @ 21:42:15
URL: http://toveforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0