Funderingar!

Jag tror jag sa det i början, men nämner det igen, jag är nog egentligen inget bloggämne. Jag kommer igång, skriver mer och mer och mer, sen helt plötsligt glömmer jag bort att skriva här, får lite prestationsångest över vad ni tycker, vad andra tycker, är rädd för att framstå som någon jag inte är, börjar skriva mindre och mindre och sedan helt plötsligt kommer jag på att anledningen till att jag började skriva här var för min egen skull!
Idag drog vi igång repetitionerna med Glamourettes till ett stort uppträdande, det största som vi hittills har gjort tillsammans som grupp. Så vi kom fram till några teman och nu ska jag försöka arbeta ihop lite medleyn. Det ska bli hur kul som helst!
Imorgon väntar möte så nu ska jag jobba fram lite sammanställningar inför det!
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0