För dig var jag en i världen, men du var världen för mig!

Dagen har spenderats med fina vännerna Maja och Ludvig på ett mysigt café i ett regnigt Uppsala.
På tal om vädret kom jag och tänka på en låt jag lyssnade mycket på när jag var liten.
Hade en period då jag var helt tokig i Eva Eastwood. Nu är det nostalgi på hög nivå av många anledningar att lyssna på henne.

Kanske inte direkt musiken ni som mina läsare lyssnar på skulle jag tro, men det finns något fint med hennes låtar! Jag har en favorit som jag kanske visar en annan dag!

Kommentarer
Postat av: emma

Det förstår jag, den är ju underbart braaa! :)

2011-06-15 @ 17:55:43
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0