Du har en värld i din hand!

Måndag, första riktiga veckan på lovet!
En vecka som kommer att bestå av massor av jobb inför artistskolan, men det är ingenting jag ser som negativt, det ska bli hur kul som helst att starta den i år igen.
Det finns ett fåtal platser kvar till gruppen 7-10 år om någon är intresserad. Den äldre är nu helt full!

I lördags sjöng jag förresten på ett dop! För en liten Alva. (Sjöng även på hennes storasyster Wilmas dop) Superfint dop med massor av härliga människor, trevlig dag! Ska se om jag kanske får några foton att lägga upp sedan! :)


Förra året skrev jag faktiskt en egen doplåt åt min Gudson, får se om jag kanske kan lägga upp den sedan. Det är nämligen tänkt att den ska spelas in nu under sommaren.



Min fina Lukas!!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0