A look of love, is it your eyes?

Godkväll i stugan!
Idag är en sådan dag som helt plötsligt tog slut. Är det inte lustigt hur vissa dagar bara flyger förbi?
Jag tror på " att tiden går fort när man har roligt" men det är ändå lite läskigt, om man tänker på att snart är det en ny dag och den stunden jag spenderar just vid detta tillfälle med att skriva ett knasigt blogginlägg helt plötsligt tillhör "igår".

Idag fick jag ett spännande erbjudande om att inleda ett samarbete med 2 andra musiker. Musiken tillhör en genré som jag inte tidigare sjungit överhuvudtaget, men hur som helst så kan ju just sådant vara det man lär sig mest av. Vi får se hur det blir med den saken, det är just nu väldigt nytt och bara ett förslag.
En bild från en fin kväll med fina vänner!
/Maria

Kommentarer
Postat av: tove

snygging maria!

2011-06-07 @ 20:48:44
URL: http://toveforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0