Veronica Maggio

Ibland händer det att jag får för mig att jag inte gillar vissa artister, att de inte är min stil, att jag inte gillar deras musik, röster osv osv. Sedan helt plötsligt hör jag en låt på radion som jag blir kär i. Kan inte släppa den och memorerar någon rad i huvudet som jag sedan googlar upp för att se vem som sjunger den, alternativt vad låten heter.
Detta hände mig i år med Veronica Maggio. Jag har inte lyssnat på henne alls tidigare men nu har jag precis som så många andra blivit lite smått förälskad i hennes musik. Mestadels texterna.
Så trots att det inte är vad jag vanligen lyssnar på så skäms jag lite över att tidigare bara bestämt mig för att inte lyssna på henne.
/Maria

Kommentarer
Postat av: tove

i laaajk Inga kläder :)))

2011-07-15 @ 00:19:57
URL: http://toveforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0