Uppdatering!

Tillbaka med en liten uppdatering!
Senaste veckorna har varit väldigt stressiga men mest av allt väldigt roliga. Det finns så mycket som jag vill skriva här men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Artistskolan gick över alla förväntningar och bjöd på två toppen veckor. Gruppen som framträdde innan Eric Saade för ett Utsålt Krutudden gjorde det hur bra som helst, så stolt!
Jag har även tävlat i en rikstäckande tävling som kallas Popkorn och gick hem med segern i delfinalen vilket som betyder att jag kommer att få tävla i finalen senare i höst, något som jag är mycket glad för!
Jag har fyllt 17 år, galet, konstigt och roligt på samma gång men jag fick en underbar födelsedag med min fina familj.
Idag har jag varit iväg till Sjökrogen i östhammar och gigat med liveband, hur kul som helst!
Jag är medveten om att jag förmodligen använt alldeles för mycket adjektiv i denna text.. ;)
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0