Macbook Pro!

Hejsan!
Lite dåligt bloggande men jag har inte haft någon vidare inspiration till att skriva, dessutom tror jag att detta mer är min musikblogg än en blogg som handlar om allt i mitt liv. Det känns ibland så självutlämnande att uppdatera om allt man gör, om ni förstår hur jag menar.
Men det kommer att bli ett inlägg lite här och där.
Idag är jag i alla fall superglad! Min dator som jag fick i julklapp hade äntligen kommit in på lager. Så vi åkte iväg och köpte den, ett office paket och ett Apple paket. Tack snälla mamma och Håkan ni är bäst!
Så nu har jag suttit och bekantat mig lite med den nya datorn. Jag har svårt för Macdatorerna i skolan då de är helt annorlunda jämfört med PC och därför blir alla ämnen med datorer inkluderade svårare för mig som inte fattat grunderna ordentligt.
Men nu har jag alltså fått min egen bebis och är världens gladaste över den.
Trevlig helg på er!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0