Helg!

Så var det Fredag!
Här har vi ätit fin oxfilé och haft lite fredagsmys och nu kikar jag på lite film.
I mitt huvud är det just nu en miljon tankar. Majoriteten av dem består av beslutsångest inför våra valbara kurser till 2:an och 3:an.
Jag vill välja massor med musikämnen men jag vet att det finns kurser som t.ex. matte C som jag behöver om jag ska plugga vidare. Men samtidigt så är jag osäker på om jag vill plugga vidare till något som man behöver matte C till. Om jag inte behöver det så lägger jag ju hellre mina poäng på musik istället. Det är så svårt.
Det jag bestämt mig för helt är i alla fall att läsa en kurs i Piano.
Imorgon är dagen fullspäckad med roligt. Först blir det möte angående ett musikprojekt, sen blir det förhoppningsvis lite träning, sen ska vi ut och äta och sen kommer fina vänner hit! Supermys.
Jag tänkte försöka uppdatera lite på söndag med bilder också!
Trevlig helg på er!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0