Givande möte!

Har precis kommit hem från ett möte som gav såå mycket.
Först lite utvärdering av ett tidigare projekt och sedan började kreativiteten att flöda och 100 ideér dök upp i mitt huvud.
Jag kommer förhoppnings att få arbeta med en av sakerna som jag brinner för väldigt mycket i framtiden, nämligen att arbeta med andra människor, att hjälpa andra att uppnå sina drömmar och mål.
Inspirationen och humöret känns bättre än på länge och inte nog med det så väntar nu ett danspass, middag och mys med mina fina vänner.
Nu tänker jag låta mig själv vara glad och låta bli att tänka på alla stressmoment i tillvaron! :)
/ Maria

Kommentarer
Postat av: tove

finfinfin tjej!! puss

2011-01-29 @ 17:14:45
URL: http://toveforsberg.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Låter ju toppen de du skriver.

Hoppas du har en bra helg?!

2011-01-29 @ 18:35:45
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0