2011!

Hejsan!
Då var vi inne i år 2011.
Ett nytt år, med nya möjligheter.
Ser att många har skrivit ut nyårslöften och liknande, men jag tror att jag håller dem utanför bloggen faktiskt.
Jag läste en krönika på tåget hem från Stockholm för några veckor sen där skribenten framhöll hur sällan människors nyårslöften faktiskt handlar om annat än ytligheter.
Kanske handlar en del av mina om det, men många av mina punkter handlar faktiskt om något som jag tycker är viktigare, att bli en bättre person. Tänk efter, vad skulle ni kunna göra för att bli, eller uppfattas som en bättre person?
Skriv upp det och ha det som ett nyårslöfte, det tror jag vi alla skulle kunna göra. En liten eller stor förändring, det bestämmer ni själva.
Senare kommer det bilder från mitt nyår osv.
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0