Camp Lingman - fint och viktigt minne!

Hejsan!
Satt precis och kollade igenom en kul video som en av deltagarna från Camp Lingman (sånglägret jag var på i höstas) hade gjort.
Det kom så mycket minnen tillbaka, även fast det egentligen inte var såå länge sedan.
Både campen 2009 och 2010 är två helger som jag inte kommer att glömma och det är bland det absolut roligaste och mest lärorika som jag hitills gjort.
Att hela tiden omringas av talangfulla tjejer och killar som allihopa har samma mål och samma drömmar är otroligt insprierande. Dessutom hade vi turen att ha helt underbara ledare som med hjälp av deras erfarenheter gav oss tips och råd.
Skulle kunna skriva en hel bok om det här men jag avslutar med lite bilder och att jag saknar alla väldigt mycket!
Tack alla underbara människor!
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0