Skolstart!

Nu är jag tillbaka igen lite snabbare än jag varit under mina tidigare bloggpauser.
De senaste dagarna har spenderats i Sigtuna i studion med oerhört begåvade och snälla människor, ska bli kul att se vad detta leder till.

Idag var det dags för skolstart igen och det känns helt okej - musik på skoltid är inte illa alls.

De närmaste dagarna gör jag min fina vän Aniela sällskap i Stockholm, inte illa det heller!


Eftersom jag är så dålig på att ta foton så fick jag fiska fram lite bilder från andra tillfällen från Anielas dator. Här en mysig kväll vid ån i Uppsala precis innan sommaren.


Och här hittade jag en så fin bild på min fina vän!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0