Släktmiddag!

Hejsan!
Har spenderat min kväll tillsammans med massor av Håkans släktingar. Det var supertrevligt med god mat och trevliga människor!
Jag kom på att jag glömde skriva vad jag fick i julklapp!
Jag fick bl.a. Ett smyckesträd och skrin, smycken t.ex. ett berlockarmband, en kalender med årets snyggaste killar (hihi), massvis med godis, en ny mobiltelefon (Xperia x10 pro) och massor med mer fina saker, är så nöjd med precis allt. Min familj känner mig så väl att de alltid lyckas pricka in det som verkligen passar mig.
Dessutom fick jag presentkort på en MAC dator!!!??! Världens gladaste, det kommer verkligen att göra jätte mycket nytta för mig musikmässigt!
Så tack igen alla för så otroligt fina presenter och en fin jul!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0