Lite bilduppdatering!

Hejsan!
Det har blivit lite dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp plus att jag blev sjuk igen. Mitt immunförsvar är inte så jätte bra tyvärr.
Men i alla fall!
Lördagen spenderades ju med Fanny och Kajsa. Först blev det mat och massor av tjejsnack och sedan fick jag leka lite stylist på mina snygga vänner! Bildresultat följer nedan.
Annars har min helg spenderats med att inte orka göra någonting, tur att det finns TV och dator och världens bästa mamma som passar upp!
Här följer lite bilder.
Jag och Felicia innan det första julbordet vi sjöng på!
Vi blev även bjudna på supergott julbord!
Snygga Fanny efter sin styling!
Bilden gör inte sminkningen rätt, det var i alla fall en vit bas som sedan blev skuggad med en brun ögonskugga och en halvt guldig och lite sotning med en svart. På kinderna är det en blandning av rouge och solpuder.
Här har vi då snygging nummer 2 även kallad Kajsa. Fick tyvärr ingen bild när hon blundade men det är en brunsotad ganska diskret sminkning men som Kajsa passade väldigt bra i.
Inspirationen till att sminka fick jag på en superbra blogg som heter www.imakeyousmile.se . Det är en tjej som heter Helena som har den och hon är verkligen jätte duktig på att sminka, så kolla in där! :)
Här kommer lite bilder på produkterna jag köpte från make-up store i lördags. Tyvärr ser man inga färger alls nästan pga. att jag verkligen är jätte dålig på att ta kort.
Det ena är en rouge, det andra är en kladdig ögonskugga som ska fästa glittret som är i den lilla stängda burken (vågade inte öppna, då skulle det nog bli guldglitter överallt.) Den kan även användas som highlighter. Den tredje burken innehåller egentligen en brun ögonskugga som även kan användas på ögonbrynen.
Tillsammans gick detta på 550 kr. Tack Niclas och Jessica för presentkortet, det var en väldigt bra present, jag är supernöjd!
Nu ska jag vila lite och kanske kolla på lite film.
/ Maria

Kommentarer
Postat av: Jesperadele

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 08:48:24
URL: http://jesperadele.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0