Kul fredag!

Hejsan! Sitter just nu nere på stan och väntar på att Fanny ska göra mig sällskap. Gårdagen blev jätte lyckad först genom att kolla på Vallonskolans fina luciatåg som verkligen gav lite julstämning mitt i allt. Sedan var det bara för mig och Felicia att skynda vidare mot Östhammar där vi skulle sjunga på ett julbord. Vi blev även bjudna på god mat och åt tills vi kände att vi var på gränsen till att rulla ut. Sedan fortsatte jag vidare hem till bror och angelica där det blev myskväll och lite tittande julkalendern. I Morse blev det upp ganska tidigt för att åka hem och hinna byta om och fixa lite innan jag skulle iväg på sminkkurs. Kursen var på make- up store (födelsedagspresent) och jag fick en visning i uppträdandes smink. Är verKligen supernöjd med mina köp, lägger upp bilder sedan! Ikväll blir det en efterlängtad tjejkväll! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0