Inspiration!

Nu är jag hemma igen. Ett dygn går verkligen jätte fort, samtidigt som det känns som att man har varit borta jätte länge.
Hade i alla fall en supermysig kryssning som jag återkommer om senare ikväll. Fick världens inspiration som vanligt efter jag åkt Birka, underhållningen är alltid så bra.
Nu ska jag städa rummet och packa upp, sedan tänker jag spendera min kväll med att baka, kolla på julkalendern, träna lite piano, spela lite gitarr, försöka få ihop någon ny låt och bara njuta av att jag inte har något som jag verkligen måste göra.
Lovet börjar inte försen imorgon, men jag tolkar det som att det redan har börjat och det är sååå skönt!
Vi hörs mer ikväll!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0