En Tisdag!

Hejsan alla fina!
Min dag har bestått av skola men en helt okej dag då tisdagar är nästan roligast då det är mycket musikämnen.
Nu är det "bara" ett grupparbete kvar att finslipa och redovisa sedan tar nog min hjärna jullov. Jag försöker lära mig att njuta av de stunderna som jag inte MÅSTE göra någonting då jag har en tendens att stressa upp mig väldigt mycket och gå runt och inte må allt för bra över allt som ska göras och som dessutom måste göras bra.
Kvällen ska tillbringas med att läsa på lite inför grupparbete men annars tänker jag unna mig en göra vad jag vill dag. Kanske umgås en stund med mina käre vänner gitarren eller pianot om det ska bli någon spelare av mig någon gång.
Kanske finns det till och med lite inspiration till att försöka få ihop någon låt, det återstår att se.
Ska försöka att skicka in ett till inlägg ikväll och även bli bättre på att mobilblogga nu när jag kan!
Foto från i Lördags!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0