År 2010 del 5 och 6!

Här kommer bilder och minnen från 2010 i Maj och Juni månad!
En supermysig vårdag med fina tjejer!
En annan vårdag blev det picnic och promenad genom stan med dessa två lovers även kallade Ludvig och Maja!
Våran dansshow som trots allt blev av!
Haha efter ett uppträdande fick jag mina favvosar av fina personer!
Min lilla Lukas var liiten!
Musikal med skolan!
Ännu mer musikal, här från vårat Michael Jacksson medley!
Lärarlunch, här hela 9c!
Skolavslutning!
Tjejerna på skolavslutningen!
Sen blev det dags för kryssning och hälften av korten består av ickegodkända kort på Angelica, haha!
Final i en sångtävling som jag faktiskt vann, en av de roligaste dagarna jag haft!
Sen blev det dags för en av årets höjdpunkter nämligen Artistskolan som jag planerat såå länge och fick fin hjälp av Maja! Här är första gruppen, våra små stjärnor.
Midsommar!
Var och sola och bada med Lukas!
Det var en kort beskrivning av två superfina och roliga månader som det finns många bra minnen ifrån!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0