År 2010 del 3 och 4!

Då var det dags för år 2010 del 3 och 4, sätter ihop dessa!
Mars och April:


Uttagning till Marie Picassos kör i körslaget!
Jag och Felicia sjöng i ladan!
Det var dags för schlagerstjärnan i Eskilstuna!
Där träffade jag mina fina vänner Olivia och Sandra!
Mina minst sagt speciella inflyttningspresenter från fina vänner!
Inflyttningsfest!
Jag var inne i världens träningsperiod!
Kryssning med Maja!
Det blev många "dagens outfit" haha!
Detta får vi ju inte glömma, haha!
Vallonskolantider!
Kördag i Stockholm med kören!


Sedan var det dags för Cinderella stjärnan!
Världens härligaste tjejer på Cinderellastjärnan, åh vad jag saknar er! Alma, Michelle, Julia och jag!
Cinderellastjärnan del 2!
Så nu blev det massor av bilder och massor av minnen!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0